søndag den 2. maj 2010

DONTLEAVEMEOUT//

Photobucket
pimp your myspace
Photobucket
Photos are taken by me.

Vejret bliver bare mere og mere fantastisk, så jeg holder mig udenfor lige for tiden(: Jeg skal op i skriftlig dansk på mandag, og tirsdag og onsdag bliver det matematik og stil. Yikes. Men nå det er ovre skal jeg ud igen, ud og shoppe, ud og tage billeder! Jeg får abstinenser.. Hov, og så har jeg lige købt et batterigreb (geeky fototing) til mit kamera på et loppe, great! Jeg elsker loppemarkeder!

The weather just keeps getting better, so i practically live outside rightnow(: Also, I just bought a batteri grip for my camera, for only 35 $. I love yardsales!

4 kommentarer:

  1. Ih, det er så ærgeligt at alle Sonia Rykiel pour H&M tingene er udsolgt nu :-)

    SvarSlet
  2. det bliver du glad for! det gør tingene meget lettere nogengange

    SvarSlet
  3. ih, en fin kjole du har på! hvor er den fra?

    SvarSlet
  4. Kjolen har jeg selv syet(:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.