mandag den 10. maj 2010

1.2.3//

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Nå.. jeg fandt et par helt fantastiske sko i Urban Outfitters, men desværre kostede de omkring 900 kr, så de røg ikke med hjem. Næste dag tager jeg et smut i den lokale genbrug, og dér på skohylden står et par wonders for 50 kr! Jeg tog dem forsigtigt på (håbede på det var min størrelse) - and they were! .. det skal siges at næsten alle skoene dernede lige er størrelsen under min, which sucks. Men de her røg altså med hjem + lidt farve. Og så gik jeg igang med nedslibning, farvning osv. (og ja, når man bor på landet, gøres det i farfars træsko!) Aaanyway, de er færdige nu, og jeg elsker dem! Pefection i form a Pippi sko (har de ikke lidt Pippi over sig?)

I fell in love with some shoes in Urban Outfitters, unfortunaly they were expensiiive. The next day i saw these beauties in the local thrifstore. In my size. So i bought them, colored them, and now i love them. Perfection in a shoe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.