mandag den 26. april 2010

WAYBEYONDFABRIC//

Photobucket

Jeg glemte helt at fortælle om en inspirerende pige jeg mødte til Kiss Kiss Kiss release for noget tid siden. Hendes navn er Belen Vazquez Amaro og hun har bloggen Way Beyond Fabric, som jeg synes er et klik vær, hun poster nemlig nogle ret fantastiske billeder, god inspiration!

I forgot to tell about this girl i met at the Kiss Kiss Kiss release (some time ago, now). Anyway, she was really nice, and inspiring, aaand she's got a blog! I really think you should check it out, she posts some amazing photos! Click *here* to get to her blog.

liquid love

1 kommentar:

  1. thanks a lot for this girl! so nice of you and such a surprise for me ;) kisses <3

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.