onsdag den 14. april 2010

OVERLOAD//

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Sorry for de dårlige opdateringer! Jeg har virkelig ville men mangler lidt inspiration! Tænker lidt.. er der noget i gerne vil vide, spørge om, har i nogle forslag? If so, shoot! Dagene er bare gået virkelig hurtigt på det sidste, de er ligesom smeltet lidt sammen. Men jeg har haft det dejligt, lovely vejr! Anyway, idag fejrede mig og Anna at vi på Oculaire har fået (over) 100 læsere, which is siiick! Så.. vi skulle ha champagne, (ja altså Anna har haft en flaske stående forever, så nu skulle det være!).... Men, alkohol er ikke ligefrem vel set i skolen, så.. det blev bare en hurtig omgang!

Sorry for the bad opdating guys! I was thinking, do you have any ideas for the blog, questions? If so, shoot! Everything has been lovely these past days, especially the weather! Anyway, today me and Anna celebrated that Oculaire now has (over) 100 readers, which is pretty sick i think! So we drank champagne, even though it isn't reeeally allowed in school :D

7 kommentarer:

  1. hej jeg tænkte på hvornår det interview med Anna kommer?:)

    SvarSlet
  2. hvor er det bare et smukt billede af anna(det sidste), trods grimassen!
    ville også bare lige igen understrege at i har en virkelig lækker inspirerende blog, og at i fuldt ud har fortjent det! (:

    //veronika,
    http://fashionspeakslouderthanwords.wordpress.com/

    SvarSlet
  3. Hæhæ, elsker virkelig at i har drukket champagne på skolen! God stil -)

    SvarSlet
  4. Tak tak!(:

    Anna; Hahaha, ja, Anna har jo været lidt i Berlin og sådan, men jeg pisker hende.. ej. Det kommer når hun får svaret (:

    SvarSlet
  5. haha lyder godt... glæder mig:D

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.