lørdag den 24. april 2010

MYMODELS/ANNA//


Gickr helps you to pimp your myspace myspace graphic is done on Gickr.com

Hvor kender du mig fra?
På samme måde som med Emma, vi går i klasse sammen og mødtes første gang da jeg startede i klassen... great day! Ja, og så har det hele jo bare udviklet sig, billeder, blog og shopping haha..

Photobucket

Hvilket musik lytter du til, ynglingsband og sang?
Jeg lytter til meget forskelligt musik, men mest indie, elektronisk, Psych og alternativ, og selvfølgelig også en masse andet men det er favoritterne. Af Bands ligger MGMT absolut nr. 1! jeg er stor fan og har været det i 2 år. Ellers hører jeg meget Mew, Oh No Ono, We have band, Vampire Weekend, Miike Snow, Raveonettes, The Drums, Kiss Kiss Kiss, Joy Division, The Doors, Veto, Led Zeppelin, When saints go machine, the floor is made of lava, Whomadewho und so weiter....

Din bedste koncertoplevelse?
Jeg har efterhånden været til en del, men den bedste scenemæssigt, var nok Mew, det var i KBH-hallen i november. Det var simpelthen sådan en stor oplevelse , det var lavet utrolig flot med lyset. Der var så mange mennesker og vi stod så tæt så man svedte enormt, men det var bare med til at skabe stemningen. Og så var det Oh no ono der varmede op, hvor forsangeren, malthe fischer, er en af mine venner, så det var meget hyggeligt at de skulle spille der også!

Photobucket

Hvad skal du gøre i 2010, nogle mål eller ønsker?
Jeg skal for det første lade mit hår vokse langt, mindst til taljen (og måske farve det rødt?!) men det vigtigste er nok at jeg skal købe Mulberry bayswater i Oak, jeg har ønsket mig den i snart 2 år, men har ikke kunne tage mig sammen, men nu skal det være!

Photobucket

Hvis du kunne iklæde dig ét sæt fra én designer, hvad og hvem skulle det så være og hvorfor?
Uh, det skulle være noget vildt! ville utrolig gerne eje et sæt af McQueen! han laver det flotteste og mest inspirerende tøj! Men ellers en Vintage Haute Couture Christian Dior kjole, en jeg engang så i en dokumentar om ham, den var så smuk, broderet i hånden med stene og perler. Og så har jeg et eller andet med Vintage tøj, det er så smukt og unikt.

Photobucket

Hvad elsker du ved mode(verdenen)?
Jeg elsker mode af mange grunde, men en af dem er nok at den er med til at skabe ens personlighed, give førstehånds indtrykket af en person " klæder skaber folk" som man siger, og derfor er det vigtigt hvad man klæder sig i.
Men også at man kan skabe så meget, så meget smukt, jeg ser også tøj som en hyldest til kroppen, tøj er jo en måde at smykke kroppen på, en måde at fremhæve sine gode sider på.

pimp myspace with Gickr avatars myspace at Gickr.com

Hvad er dit ønskejob, hvorfor?
Jeg har det sådan at bare det bliver i modebranchen så er jeg glad! men det helt store ville være at blive model eller måske scout.

Du står jo model for moi, er det noget du kunne tænke dig at blive?
Helt bestemt, modelverdenen fascinerer mig meget, så det ligger bestemt nr. 1 på listen over drømmejobs. Men som man ved er det jo også en hård branche, det er hele modeverdenen jo. Men det bedste ville være fortsat at være model for dig, haha (;

Photobucket

Hvis du fik chancen for at arbejde for en designer, hvem skulle det så være?
Jeg ville gerne arbejde for Sonia Rykiel, da hun virker så sød og bare er så fin! men Chanel ville jo være det ypperste design mæssigt, da Coco Chanel er et forbillede for mig!

Hvad er du besat af for tiden?
Sindsygt meget! Der er altid et eller andet. Men lige for tiden er jeg vildt besat af Jim Morrison fra The Doors, Elsker det band! tiden, musikken, stilen og ham! Det fascinerer mig meget!Men mine forever-crushes er Mulberryen og Andrew VanWyngarden(forsanger i MGMT)


Det var første omgang af interviewet med Anna, i er velkomne til at stille spørgsmål, som jeg gerne sender videre(:

4 kommentarer:

  1. Rigtig sjovt lavey (:

    Skal du forresten se MGMT?

    SvarSlet
  2. i would KILL for you sunglasses holy coww :)

    www.lilidee.blogspot.com

    SvarSlet
  3. hvor er leojakken på billedet fra? :)

    SvarSlet
  4. Ja det skal hun (:

    Anonym; Den er vintage(:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.