torsdag den 8. april 2010

LOVE IS//

Photobucket
Photobucket

Vi fik tidligt fra idag (11.50!) så jeg spurgte Emma om hun ikke ville med hjem og tage billeder.. yes, it may sound cheesy, men.. det sagde hun ja til. Og ja, det så sådan her noget af tiden. Nu ligger jeg inde med billeder til ihvertfald 3 serier. I mine øjne er det noget af det bedste, men også det værste.. da jeg så kan gå ind og blive meget perfektionistisk og blive oppe meget sent og arbejde på dem. Aaaanyway, jeg regner med at i snart få et af dem af se ihvertfald. Take care!

Since we got of early at school, i asked Emma if she wanted to go get some pictures taken.. i'm sure she's as addicted to it, as me!) Anyway, i now have about 3 editorials waiting to show you. I love that. Take care.

2 kommentarer:

  1. Superfed blog, du har. Jeg elsker dine billeder! Hvilket camera bruger du? :)

    SvarSlet
  2. Jeg bruger et Canon EOS 400D(: Og tusind tak!

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.