mandag den 26. april 2010

LIGHTLIGHTS//

Photobucket
Photobucket
Photobucket
En anden ting jeg har glemt at fortælle er at jeg har fået et lille sommer "job". Jeg skal ud og hjælpe fotografen som har skudt disse billeder, og jeg glæder mig! Rigtig meget. For hun er rigtig dygtig. I kender hende måske? Ellers kan i se mere *her*.. desuden arbejder hun tit med Eurowoman, og jeg mener at ha set et Alice in Wonderland agtig shoot i bladet for noget tid siden, som hun har taget? Please say so, hvis i ved det (: Men.. det kan kun blive en frygtelig god sommer i år!


Another thing i forgot to tell you, is that i got a little summer "job". I'm helping this photographer, aaaand, i can't wait! She's really talented.

3 kommentarer:

  1. det lyder fantastisk! hvor er jeg dog bare misundelig... lucky you:)

    SvarSlet
  2. Tillykke. Det er jo også lige være noget for dig :-)

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.