tirsdag den 20. april 2010

THE HIGH ROAD//

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Sådan ser der ude hjemme hos mig ligenu. Det er som om den tegning aldrig bliver færdig, jeg bliver aldrig tilfreds, tror jeg har været igang med den et halvt år nu. Ligger og lytter til lidt Coldplay/Björk/The Strokes - mystisk blanding, but it works. Om en halv time smutter jeg ned og spiser jordbær og ser Trueblood, oh yes, siden x-files forsvandt har dén taget pladsen.

This is what it looks like at my room right now. I've been working on this drawing for like, half a year now, it's like it'll never be perfect! Anyway, i'm listening to some Coldplay/Björk/The Strokes, sounds weird, but it's goood. + a little spring color on the nails (:

Liquid love

3 kommentarer:

  1. Foreslår at du prøver Tori Amos eller the xx's - også super fedt musik (eller selvfølgelig Arctic Monkeys) :)

    - http://samanthamercano.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ih, jeg er på jagt efter sådan en lækker rød neglelak fra Chanel, hvad har du givet for den? :-)

    SvarSlet
  3. Hehe, gode forslag, det er faktisk Tori Amos jeg ikke har lyttet til endnu(:

    Jeg kan vidst 120-130 for den, købte den på en færge(:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.