onsdag den 21. april 2010

HEYHON//

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Vi var med klassen inde og se "Die Welle" idag. Alt der kan få os ud af klasselokalet ser jeg som et plus, og så var den faktisk ret god. Bagefter cruuuuisede vi rundt i the big city that Faxe is, haha. Nå men vi tog i genbrugen (nok det eneste plus ved den by) og der brugte vi lidt tid. Jeg fandt faktisk en Burberry trench (det er den som Emma har på, på billede 2) og jeg købte en skjorte. Great day!

Me and my class went to see "The Wave" today. Everything that get's us out of the classroom is a plus + the movie was really good. After that Anna, Emma and i did a little shopping in a thriftstore (i actually found a Burberry trench, the one Emma is trying on pic 2). Great day!

2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder! I har begge nogle fede blogs :-)
    xoxo,
    http://www.intheliteralsenseoftheword.blogspot.com/

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.