lørdag den 10. april 2010

DIANA//

Photobucket

Trykkede mig lige ind på Urban Outfitters hjemmeside. Og oups. Nu bliver jeg nød til at få mig det her kamera.. til samlingen. Tror det bliver godt til de kommende festivals, fordi, Carin - som Emma så opfindsomt har dømt mit kamera, jo fylder og vejer en del? Så, er der af jer der har nogle erfaringer med Diana kameraet? ( i know, Carin og Dianna, b e a utiful!)

I found this camera at Urban Outfitters homeside. And now i need it. I just think it will be perfect for this summers festivals, since my camera (Emma named it "Carin") weighs a lot. So does any of you guys have any experiences with Diana? I know, Carin and Diana, beautiful right?:D

5 kommentarer:

  1. jeg har også længe kigget på et af deres kameraer, hvis du gerne lige vil læse lidt mere om det så er det her deres hjemmeside :) http://microsites.lomography.com/diana/products

    SvarSlet
  2. I have original Diana (+flash and other diana staff). This is the best camera in the world :) i recommend, but you can take only 12 photos with 120film (square photos).
    http://microsites.lomography.com/diana/ for more

    SvarSlet
  3. Jeg har også kigget på det sygt! Men filmen... det er altså ikke så praktisk, og dyrt har jeg også hørt det skulle være.

    SvarSlet
  4. Lidt sent på den.
    Men Hay har i øjeblikket 50% på rigtig mange varer og de fører også Logography. Måske de har det her.

    SvarSlet
  5. Ift. filmen, så tror jeg det er smart at købe sårn en 34mm-converter (...tror jeg nok den hedder) så hun kan køre "almindelig" analog-film - det giver både flere billeder, er lettere at få fat i, og er vist også billigere at fremkalde. Jeg forstår dit crush - jeg har også savlet over Diana i laaaang tid...

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.