torsdag den 1. april 2010

//

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg har været ude og tage billeder idag. Lovely. Vinden blæste, og det regnede, alligevel poserede de til vi tog toget hjem, Anna og Emma, de er nu rimelig seje. Nu vil jeg sætte god musik på, og redigere til jeg ikke kan mere, sounds weird. Men sådan elsker jeg det.

I've been out taking pictures today. Lovely. The wind was blowing, and it rained, despite that, Anna and Emma still posed, untill we took the train, home. They're pretty cool. Now i'm gonna put some good music on, and edit some of the pictures. I love it.

liquid dreams

1 kommentar:

  1. YUM.

    Gorgeous blog, and cool header.

    Follow me: www.thestyleshed.blogspot.com

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.