fredag den 9. april 2010

AVIATOR//

Photobucket
Photobucket
(nederste billede er hugget fra acie.dk)

The worst thing about alle de spring og fall kollektioner er jo at man hele tiden bliver forelsket i en ting, og så går der et halv år før at det kommer i butikkerne! Meeeen, ja. Når det bliver tid.. eller bare når Zara begynder at kopiere dem (we all know it:D), skal jeg ha sådan en her jakke! Acie, som har taget det nederste billede, var til noget samsøe samsøe kollektions-noget, hvor denne jakke var... i like it. Meget enkel uden så meget andet!:D .. nå nu jeg ikke kan blive jetjager pilot, må jeg jo bare gå efter en jakke der kan få mig til at føle mig lidt som en(: Hvad synes i om jakken, og har i set noget lign. nogle steder?

I hate falling in love with a Fall piece, when it's spring! I need a jacket like this! So the second Zara starts copying them, i'm on it! ... well, Zara usually do that right?:D Since i can't be a pilot, i guess i have to settle with feeling like one.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.