tirsdag den 16. marts 2010

THIS IS AMAZING//

Bloggen har rundet 100 læsere, which var noget jeg kun håbede på da jeg startede den. Det er ret fantastisk (og uhyggeligt) at tænke på at der er 100 mennesker jeg ikke kender der følger med, her i min offentlige hjerne!:D Samtidig har bloggen fødselsdag! Eller.. det havde den den 4 Marts, men what the fuck. + Jeg har fødselsdag om en uge! Det er ret meget utrolighed på én gang synes jeg! Aaaanyway, ville bare takke jer, jeg synes det er utrolig lækkert at logge på blogspot, og se at jeg har 100 læsere! Noget jeg elsker endnu mere er jeres kommentarer, elsker bare at høre hvad i synes! Det var meget på én gang. Nu vil jeg tegne videre, til noget musik, god tirsdag derude!

Photobucket



Photobucket

The blog now has a 100 readers, which was only something i hoped for, when i started blogging. It's pretty amazing (and a bit scary) that a 100 people are following my public brain:D + i started this blog a year ago, sooo it's the blogs birthday too! ++ my birthday in a week. Anyway, just wanted to tell that i love all of you, and all of your comments, thanks for following!

2 kommentarer:

  1. Du er så dygtig, du får mange flere læsere inden længe, jeg elsker i hvertfald at læse med, du er fast læsning i min hverdag!

    Du er super cool, bliv ved med det !

    / Line Sofie :)

    SvarSlet
  2. Ihh dog, mange tak Line Sofie! Og i ligemåde, elsker din blog!(:

    Tak!

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.