søndag den 7. marts 2010

SPRING//

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Jeg ønsker mig bodysuitet fra Forrest and Bob , til min fødselsdag (som er i denne måned, yay)! Dejlige dejlige lyse forårsfarver, der dog *igen* kræver lidt mere tan fra min side! Anyway, ville lige informerer jer om at mange af tingene på deres hjemmeside er sat ned, og de er ihvertfald et klik vær synes jeg!

The bodysuit is on my wishlist (which is soon, yay)! Lovely, lovely spring colors at Forrest and Bob, they request a little tan from my side though.. Anyway, just wanted to share these with you guys + most of the things on their webside is halfprice!

2 kommentarer:

  1. Jeg var så heldig at vinde e top fra Forrest and Bob på Mikkels blog (FUCK SEX - We just want clothes! Og den er rigtig lækker. Dog synes jeg ikke de er så lange, som de ser ud på modellerne!

    Btw smukke billeder du tager :)

    /Nanna
    http://www.blikfanget.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Heldige heldige dig! Håber også på at få en i fødselsdagsgave, ellers køber jeg den selv!:D

    Mange tak!

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.