søndag den 14. marts 2010

SNEAKAPEAK//

Photobucket
Photobucket

Som sagt har jeg taget billeder af hele Annas værelse, men mangler dog stadig nogle enkelte ting.. Dvs, indlægget er ikke helt færdigt endnu, så hvis i har nogle spørgsmål til Anna - som blogger sammen med mig *her* så er det nu de skal stilles! Så bare skriv en kommentar, så sørger jeg for at hun svarer (jeg regner med at være den ondeste interviewer!:D)

As i told you, i've been taking pictures of Anna's room and clothes - Anna is blogging with me *here*. I'm gonna' make a post about her, so if you want to ask her a question about ANYTHING, shoot!

tune - Thom Yorke - hearing damage

4 kommentarer:

  1. Hvor er pegefingerringen fra? leder simpelthen hele tiden synes jeg! :)

    http://nunskinblack.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Amazing outfit! I love all of it :)
    Great blog too!

    -Jess
    http://darknightholdtight.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Thanks!

    Annas ring er desværre købt vintage i Rom! Men jeg har tjekket Ebay, og der kan du godt finde dem, og sider som fashionology har dem også(:

    Claudia

    SvarSlet
  4. Glæder mig til at læse interviewet det er en super god ide:)

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.