mandag den 1. marts 2010

PASTELPOETRY//

Photobucket

Photobucket
Photobucket
Jeg bestilte denne lille fine kjole i fredags, prøvede den i Topshop a while ago, men fik ikke købt den. Den er meget fe agtig, men sådan kan jeg (åbenbart?:D) lide det! Anyway, efter en omtælling af min opsparing (fandt ud af jeg havde regnet forkert = mindre penge) røg denne her i kurven, og burde være her på fredag! Så må det bare gerne blive varmere! .. Hvad synes i?

I ordered this from Topshop last friday, so it should be here this friday, yay! It's very fairy-ish, but that's (apparently?:D) how i like it! What do you think of it?

1 kommentar:

  1. Altså har aldrig rigtig fattet den, men ma sige at når jeg har set smukke Rumi i den, kan jeg pludselig se det fede i den! Du vil nu også være lækker i den! :)

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.