onsdag den 10. marts 2010

LIVINGINTHEMOVIES//

Photobucket
free graphic for myspacefree graphic for myspace

free graphic for myspacefree graphic for myspace

Photobucket
Photobucket

Har brugt dagen på at spise usunde ting, drukket juice og hørt musik med Emma og Anna. Lovely. Det er torsdag imorgen, meaning at det snart er weekend, meaning endnu mere lovelyness! Anyway, ville bare sige at jeg lever, + jeg har nu taget billeder af hele Annas værelse ++ har editorial på vej!

I've been listening to music, eating unhealthy things, and drinking juice all day, with Anna and Emma. Lovely. It's tuesday tomorrow, meaning it's weekend soon, meaning more lovelyness! Anyway, just wanted to say that i'm alive, + i've photographed ALL of Anna's room just for you guys ++ editorial on the way!

Am i the only one loving Emma's "headbanging"?

3 kommentarer:

  1. Annas headbanging er mit favorit billede på din søde blog.

    Knus,
    Kristian

    SvarSlet
  2. ELSKER Emmas headbanging!
    og jeg glæææder mig til at se Annas værelse + editorial! (:

    SvarSlet
  3. Hahaha, det skulle også gerne komme snart!(:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.