tirsdag den 2. marts 2010

JUST LIKE CRYSTAL//

Photobucket

Photobucket

PhotobucketPhotobucket

Jeg har et DIY i hovedet, som involverer de chandeleir vedhæng jeg har fundet.. Er der nogle der har set nogle plastiksko, eller bare med en gennemsigtig hæl?..afslører jeg for meget nu?

I'm thinking about doing a DIY involving these chandeleir glass stones, is there anyone of you who knows where to get plastic shoes? Or just shoes with a plastic (see through) heel?..i'm i revealing to much to now, aren't i?:D

8 kommentarer:

  1. Ps. det ville være drop dead gorgeus!

    SvarSlet
  2. Jeg tror jeg har gættet det........

    pssttt.. er det (http://3.bp.blogspot.com/_WyODE7VaRPI/Sy0Or2nMlpI/AAAAAAAABRY/ujvjWsfy_dI/s640/prada-sandals-chandelier.jpg)

    Knus,
    Kristian

    SvarSlet
  3. hvornår får vi annas klædeskab at se ?? :D

    SvarSlet
  4. Hvis Kristian har ret, er det nok en dårlig idé, men de nederste sko er fra Sonia Rykiel for H&M. Det ved du nok godt, men tolkede det som om det var sådan nogen du søgte. :)

    SvarSlet
  5. Der må jeg altså give Kristian ret - hvis det er det dit DIY projekt går ud på, bliver det for vildt! :) men kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg ønsker dig held og lykke med findningen (;

    /Veronika,

    http://btwflashfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  6. I have the same cardigan!
    And are those the Sonia Rykiel pour H&M wedges? LOOVE them!
    xxx
    INDIEBERRY

    SvarSlet
  7. Kristian; ja, du har sørgeme gættet det!:D

    Sophie; Det skulle i gerne gøre i næste uge(:

    Fanny; Hehe, ja skoene er mine egne, og dem vil jeg ikek ændre på(;

    Indieberry; Oh, it's loovely! And yes they are, i love them too!:D

    Claudia

    SvarSlet
  8. Hey. Queens Wardrobe har vist noget med en gennemsigtig hæl. De er vist lidt pebret så vidt jeg husker. :) men ja : queenswardrobe.com og så under sko.

    //Lou

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.