fredag den 5. marts 2010

CRYSTAL BALL//

Photobucket
Photobucket
Solen skinnede idag, så jeg besluttede at tage et lille smut til byen, hvor jeg købte denne lille fine ring i en antikbutik. Jeg elsker farven på stenen, minder mig om havet og sommer! suk.. Hvad synes i om min "lille" bling ring?:D
Hov, og så fik jeg pakkepost idag, viser jer det senere!

The sun was shining today, so i decided to take a visit to a city near my school. I bought this ring in antiqueshop. Also, a package came for me today, i'll show you later!

3 kommentarer:

  1. Just passing through! I noticed on your profile page that you like indie music, you might enjoy my blog...

    http://UGottaHearThis.blogspot.com

    SvarSlet
  2. den er vildt flot! nu du siger den er antik, var den så dyr?

    SvarSlet
  3. Neeej, det var den faktisk ikke, 100 kr gav jeg for den(:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.