fredag den 5. marts 2010

ARRIVAL//

Photobucket

pimp your myspacepimp your myspace

Photobucket

Som sagt var der en pakke i postkassen igår, og denne sag fra Topshop var i den. Den har sådan en lækker pastel farve, den kræver vidst bare lidt mere farve fra min side, så jeg ikke bare ligner en stor portion pastel-lig:D Udover dét er den helt perfekt synes jeg! Hvad synes I, om den? Og har i evt. nogle forslag til hvad jeg kunne bruge den sammen med?

As i mentioned last night, a package came for me. Aaaaand, in it was my dress from Topshop! I love the color, like a light pastel purple! What do you think of it? And, do you have any suggestions about accessories, or anything?

Love, Claudia

4 kommentarer:

  1. den er så flot. prøvede den for et par uger siden, og havde helt sikkert kommet med hjem, hvis ikke jeg lignede en røv i den. Den klæder til gengæld dig rigtig godt :)

    /Anna

    syret.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg synes bare den er fin! - Forestiller mig også som dig, at den er virkelig fin når man får lidt farve. Ellers tror jeg bare hvis man fører den lidt gudinde-agtige stemning ud, med en masse armbånd og halskæder, og så måske med et par flade sandaler. :)

    //Lou

    SvarSlet
  3. Hej Claudia,

    Vil bare sige at hvis du får lyst til at sælge denne kjole, er jeg MEGET interesseret - det kan jo være du ikke får gået med den.

    Hvis ikke, bare glem jeg har skrevet.

    VH Katrine (som synes du har en skøn blog)

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.