mandag den 29. marts 2010

500 DAYS OF SUMMER//

Photobucket

Her kommer en lille anbefaling. Jeg så "500 days of summer" forleden, og det er en virkelig fin film, jeg var lidt hmmm omkring den - jeg er normalt ikke til sådan nogle låååve stories. Men denne her var anderledes, og med overraskende effekter. Så der ryger lige en anbefaling afsted til at se denne film, virkelig fin. Og så er Zoey Deschanel med +++.

A small recomendation. I watched "500 days of summer" last night, and it's really lovely! I'm normally not into lovestories, but this was just, different. So, go watch it! And Zoey Deschanel is in it +++.

3 kommentarer:

  1. Den er virkelig god den film! Det er meget rart at det er pigen der er synderen i forholdet, hende der skuffer osv. i stedet for at den alt for stereotype "dreng går fra pige, pige forsøger at finde ud af hvorfor", altså det er godt at se rollerne byttet om :)

    SvarSlet
  2. Yes yes yessss I love this movie :]
    "This is not a love story."

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.