tirsdag den 9. februar 2010

WHAT YOU GOT IS MINE//

Photobucket

... jeg ved ikk hvorfor jeg altid laver det ansigtsudtryk? Se bare *her* - jeg ligner jo en pirat?
Anyway, ville lige vise jer hvad jeg fandt i genbrugens udklædningskasse! Jeg så et glimt af grønne pallietter, og det viste sig at være et grønt 80'er skrud, så den skulle da med hjem! For en 20'er så kan jeg jo altid bruge den til noget... eller min mest brugte undskyldning "til billeder". Det er jo egentlig ikke en undskyldning, for jeg bruger det jo al mit tøj til mine billeder, men men!:D

Jeg har haft en lang weekend da vi har terminsprøver fra imorgen af (wish me luck!) - og vi starter med matematik, argh. Men så har jeg også vinterferie, which is greeeat! Hvad med jer?

...I don't know why i always make that expression? Like *here*!
Anyway i just wanted to show you my newest dress, i bought in the local thriftstore, for 4$! Totally 80'ties! Anyway it has a dark green color, which i love.

Tune; Florence and the machine - swimming

3 kommentarer:

  1. Haha great face...and love the neckline on this dress! You should post a full length shot

    SvarSlet
  2. wow den ser godt nok flot ud!

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.