tirsdag den 23. februar 2010

WE HAVE FUN TOO//

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

(some "backstage" photo's which i love)

Yes we do... Siden det åbenbart ikke er helt normalt at ha 2 veninder stående på en mark, i høje hæle og kjoler lavet af lagner, her ude på landet. Men det er sådan jeg kan lide det, og det er kun fedt når de gamle mennesker skruer ned for farten når de kører forbi os.. Og i guess der er en eller anden charme i det når de der Brian-typer dytter og pifter.. Somehow.. ANYWAY, jeg tænkte på at lave et par indlæg om mine veninder der står model for mig, lyder det interessant, eller? Hvis det gør, og hvis der er noget i vil spørge dem om, så skriv i en kommentar og så vil jeg fixe det ind i mit indlæg, regner nemlig med at spørge dem ud om alt :D SÅ SKYD!

Yes we do.. It's apparently not normal out here on the country to have 2 friends standing on a field wearing high heels and dresses made of sheets.. But that's how i like it! And it's only cool when old people drives slowly past us,... and i guess there is some kind of charm in those cheesy boys, beeping in their cars and whisteling.. ANYWAY, i've been thinking about doing a post about my models, sounds interesting, or? So if you have ANY questions for them, SHOOT!

3 kommentarer:

  1. det lyder vildt godt!
    dine billeder og veninder er så smukke!
    (:

    SvarSlet
  2. ja, det lyder riktig godt ud! vil gjerne høre om dem!

    SvarSlet
  3. det er nogle fede billeder!!
    like your blog:)
    knus christine/
    www.danishwardrobe.blogspot.com

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.