fredag den 12. februar 2010

WE GO TO THE HIDDEN PLACE//

Photobucket
Photobucket

Photobucket PhotobucketPhotobucket
Photobucket
avatars myspace with Gickr
Tune; Björk - Hidden place

Jeg har vinterferie nu, ikke flere terminsprøver.. ligenu ihvertfald! Men jeg fik tidligt fri idag, og nu, nu skal jeg bare udnytte ferien! På Claudiasprog betyder - det blive oppe hele natten og lytte til musik, liste rundt i huset efter is når alle sover, vågne og gå en lang tur + klæde mig ud som nu . Der kommer forhåbentlig også til at ske andet, men det er mine planer ligenu(:

The holidays are up, no more tests at school.. at least for now! So i'm gonna enjoy everyday day and night by staying up late, listening to music and eating icecream when everybody is asleep + dressing out like now.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.