mandag den 1. februar 2010

THE THING IS I LOVE YOU//

Photobucket

Jeg har været ude og arbejde i weekenden sammen med Anna, og det har resulteret i at vi nu begge ligger syge! It suuuuucks! Mest fordi jeg har fået lagt noget til side i en butik *spænding spænding* som jeg havde tænkt mig at afhente idag, men det må så blive imorgen! Ligenu ligger jeg bare på sofaen, ser tv, laver lidt lektier og ønsker at det måtte blive sommer! Inden mig og Anna tog ud at arbejde fik jeg hende overtalt til at tage et par billeder udenfor, hvilket nok har hjulpet vores sygdom på vej, anyway, jeg viser dem snarest!

I've been out working with Anna this weekend, and now we're both sick, and it sucks! Mostly because i have something i have to pick up in a store, well i'm just gonna have to do that tomorrow. Anyway, before going to work i shot some pictures of Anna (outside in the snow). The picture i the top was taken last summer, oh i miss the summer!

tune: Vinnie who - you let them out you let them in

2 kommentarer:

  1. fantastisk at du hører vinnie who (fredag, dunkel, it is!)
    fantastisk at du tager så fantastiske billeder
    fantastisk at du er så pokkers inspirerende
    fantastisk at du er så smuk

    (har du flickr)

    anita skråstreg støj

    SvarSlet
  2. Arh, ja ville gerne ha været der!
    Og mange mange mange tak!
    Fantastisk kompliment!

    Hov, og nej det har jeg ikke, jeeeg.. tror ikke jeg kan finde ud af det?:D

    Claudia

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.