lørdag den 13. februar 2010

THANKS//

Photobucket
Photobucket
Jeg var i fields idag hvor min mor var så sød at donerer disse ting til mig, haha. Jeg har ledt efter en star wars t-shirt i lidt tid (jep, jeg er en science fiction geek), så det var jo dejligt! Og skjorter er jeg afhængige af.. Og så var solbrillerne bare så søde. Jeg stod mellem et par katte/audrey hepburn agtige og dem her, men endte med at ta dem her.. Men de andre skal med næste gang tror jeg:D

I went shopping today, or.. i got this today, cause my mom paid:D Anyway, i'm a science fiction freak so i love this t-shirt, haha! And i'm also addicted to shirts, so naturally i fell in love with this, and the sunglasses are just lovely i think:D... yes, i'm addicted to clothes:D

2 kommentarer:

  1. Jeg har den samme t-shirt! WUP (;

    SvarSlet
  2. Seriøst? Du er sci-fi lover? Hvad siger du sp til battlestar galactica, the 4400, starship troopers, x-men? Jeg kan anbefale det HELE!!

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.