onsdag den 10. februar 2010

A HUNDRED KISS' FROM NOW//

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Fredag tilbragte jeg med Lisa, Anna og Emma! Vi spiste en masse mad, og så var vi pludselig for mætte til at lave noget! Jeg endte dog med at tage nogle billeder af Emma, og nogle af Anna (se 3 billede).. Anyway, dem må i se senere, ligenu vil jeg gå ned og se Zulu Awards fra 2008 - yes, lader op til 3 timers terminsprøve imorgen!

I spend last friday with my girls, Lisa, Anna and Emma. (Lisa and Emma are just laughing like crazy, in all the pictures, so i decided to keep for myself, haha)

3 kommentarer:

  1. Uh, det garderobe stativ der er på billed 3. Hvor er det fra?? Det ser sååå perfekt ud!

    SvarSlet
  2. ej er det dit værelse?
    hvis det er - FUcKING fedt!

    SvarSlet
  3. Haha, ja det er faktisk Anna's værelse vi er på, og derfor også hendes stativ, men jeg skal nok spørge hende hvor det er fra(:

    Takker på hendes vegne!:D

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.