mandag den 22. februar 2010

EYECANDY//

PhotobucketPhotobucket

Jeg vil ha denne her på til sommer, det vil jeg bare! Jeg synes den er så smuk så smuk, jeg overvejede at sy den selv, men som min mor sagde, så er det jo lækkert med sådan en kvalitetsting, og det har hun jo meget ret i.. SÅ, du kan jo hjælpe til ved at klikke ind på min og min venindes salgsblog *her*, og se om der er noget du kan lide!

I want to wear this, when the summer arrives! Or.. i need to wear this! It's sooo beautiful. I thought about doing a DIY, but then, it's nice to have something luxurious which this really is, i think.

3 kommentarer:

  1. GUD hvor er den lækker! virkelig flot altså! den er sikkert perfekt på en varm sommerdag :)

    SvarSlet
  2. Godt at se, at der er nogle som er ligeså forelsket i denne kjole som jeg er! :)

    SvarSlet
  3. Haha, ja den er noget nær det perfekte!

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.