tirsdag den 26. januar 2010

VENUS AS A BOY//

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Jeg vil tilbringe min aften med at drikke te, spise mørk chokolade og lytte til Björk. Dejligt! Og så har jeg fundet ud af at det objektiv jeg har købt kommer i næste uge, endnu mere dejligt! Jeg var forresten i min lokale genbrug hvor jeg fandt en fin gammel velour sag (nederste billede) fra Kenzo, til 17 kr.

I just wanna spend my night listening to Björk, drinking tea, and eating dark chocolate, lovely! My new lens is coming, next week, more lovely! Aaand, i bought a velvetblouse from kenzo in a thriftstore for 3 $. I love thriftstores!

tune: Björk - venus as a boy

1 kommentar:

  1. Jeg er fuldstændig vild med din store lampe! Hvor er den nice!!

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.