lørdag den 9. januar 2010

TONIGHT//

Photobucket

Photobucket

Jeg har været i menneskehelvede idag - ikea. Men det gik faktisk helt okay, og fik samlet en del små ting ind til mit værelse, bla. nogle glaskopper, ja jeg tror jeg er addicted til at købe kopper, jeg ved ikke om jeg pludselig regner med at få 50 tedrikkende venner på besøg, men så er jeg da klar! Anyway, jeg er ret ødelagt nu, og vil defor tilbringe aftenen med at tegne, Ben&Jerry, og varm kakao!

translation: I went to Ikea today, to many people in one place. But it went okay, and i picked up some things for my room. I bought some cups made of glas - really nice. But i alreafy have like 50 cups, but okay, then i'm covered if i have like 100 thea drinking friends on visit. But i'm gonna spend the evening, drawing, eating icecream and drinking hot chocolate. What about you?

3 kommentarer:

  1. wow du er jo vildt god til at tegne vis noget mere;)!!

    SvarSlet
  2. rigtig god blog, rigtig flot tegning du er i gang med OG cookie dough er den bedste is!! ;)

    xno3.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Anna; Hahaha, jeg vil prøve! tak(:

    No.3; Mange tak, og ja, det er min yyynglings!:D

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.