torsdag den 28. januar 2010

OH DEAR SONIA//

Anna havde denne fine sag med til mig i skole idag. Finere end jeg havde forventet, og så er den lavet i noget mormærsilke, which is nice. Detaljerne er rigtig smukke, roserne er super fine, og større og "fladere" end jeg havde regnet med! Så hvis der er mere Sonia Rykiel pour H&M (til under halvpris) tilbage på hjemmesiden, ville jeg skynde mig at bestille noget!

Photobucket

Photobucket

Anna had this fine thing with her to school today, which she ordered for me. I love it, the details and roses are stunning! So if they're anything left on H&M's site designed Sonia Rykiel i would order it now!

3 kommentarer:

  1. Har ofte været inde på din blog, og må sige at jeg er vild med dine billeder, du er virkelig dygtig.! - Jeg er nu blevet fast læser og du er nu tilføjet på min link liste på min blog, som du er mere end velkommen til at tjekke ud.

    - lindvald.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Dejlig blog!
    Hvor meget kostede den lækre sag?

    SvarSlet
  3. Mange tak Louise og Maja(:

    Jamen den kostede kun en 50'er!(:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.