tirsdag den 19. januar 2010

Photobucket

Jeg tog i genbrugen igår, som er noget af det bedste ved at bo på landet! (alle de gamle damer kommer og afleverer alle deres gamle ting (læs; fantastiske stykker tøj) og der er ikke nogle der køber det, udover mig!) Anyway, jeg samlede sammen og prøvede det hele! Selvom der var rigtig mange fine ting endte jeg kun med 2 ting. Nemlig denne bluse, og en maxinederdel! Blusen er jeg ret vild med, Anna har også en lignende, bare i mørkegrøn (min er mørkeblå/petroleum), den er lavet i noget tyndt polyester tror jeg, men den har den fineste overflade! Sådan små riller, eller stykker strof - svært at forklare! Maxinederdelen er jeg også glad for, det er dejligt at finde sådan en trendbaseret ting så billigt, når det jo kunne være at man blev lidt træt af den. Men det er egentlig hvad jeg laver for tiden + lektier. Hov, og så har jeg sat et projekt igang til bloggen - i hører mere senere(: + en overraskelse - for mig i hvertfald!

Translation: I bought this blouse yesterday in a thrift store (one of the greatest things about living on the country - the old women just drop of their old wonderfull clothes!) Anyway, i ended up bying this blouse and a maxiskirt! The blouse is like adark blue/petroleumblue, and i love it. That's what i'm doing + homework. Oh and i have a project for the blog, but you'll hear more later! + a surprise!

Tune: Ginger ninja - bone will break metal

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.