tirsdag den 12. januar 2010

BACK AT THE STAGE//

Photobucket PhotobucketPhotobucket

Hvis alt går godt, skal mig og 2 veninder til Copenhagen Fashion Week. Det er hvis alt går op, og vores prøver i skolen ikke ligger på de forkerte dage. Men åh, jeg glæder mig! Vi snakkede hurtigt om det i skolen idag og det første vi alle tænkte var "TØJKRISE!" Da jeg var i praktik i efteråret, var jeg jo på et fotostudie, og Emma min veninde, var på et agentur kaldet BLINK. Hun er så blevet inviteret med til modeugen, og måtte tage et par veninder med. Så de veninder er mig og Anna! Jeg tror vi kommer til at løbe rundt backstage og hjælpe til, men mon ikke man kan se et lille show?(:

Translation: If everything goes after the plan, me and 2 of my friends, Emma and Anna, are going to Copenhagen Fashion Week. This fall i was an intern on a fotostudio, and so was my friends Emma, but she was on a agentur called BLINK. And so, she was invited to fashionweek, and told that she could bring some friends, and guess who those friends are? Me and Anna!:D I think we're gonna help around backstage, but maybe we could sneak out and see a little show?(:

2 kommentarer:

  1. Årh hvor er du heldig! Jeg ville.. dræbe for at blive inviteret med :)

    SvarSlet
  2. Åh, heldige! Tag en masse billder.

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.