onsdag den 2. december 2009

POWDERISH//

Photobucket
Photobucket Photobucket

Jeg startede på denne her kjole igår, og nu er den færdig! Den er pudder/lys-lyserød, og meget piget. Men det er sådan jeg vil ha den, den lyser nemlig lidt op i alt mit sorte tøj. Jeg vil gøre den lidt mindre piget med disse. Har i nogle ideer til hvad man kan bruge den med? Og hvad synes i? Jeg er lidt i tvivl om udskæringen, skal den være rund?

Translation: I started working on this dress yesterday and today it's finished! It's light pink/powder and very girly, but that's the way i like it. It kinda lightens up my black wardrobe :D I'm gonna wear them with these.
What do you think?

7 kommentarer:

  1. aw, that is one cute dress!

    shortblackntight.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Du er vildt go, ville aldrig kunne lave et indlæg og sige "den her startede jeg med i går" og så vise sådan en fantastisk kjole.

    SvarSlet
  3. Den er dejlig!
    god idé :)
    knus danish wardobe.

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.