søndag den 20. december 2009

KISS AWAY MY HEART'S DISEASE//

Photobucket


Photobucket

Jeg fik denne her røde læbestift i adventsgave idag, (tænk at det er den sidste advent idag! Åh, jeg kunne godt blive vant til gaver hver søndag!) Anyway, jeg har haft travlt med juleshopping de seneste par dage (og ikke mindst lidt til mig selv, haha) men nu har jeg juleferie! Det er fantastisk! Og hvor har tiden gået hurtigt, jeg skal jo snart til at gå ud af skolen! *GYS*! Herhjemme står den på julerengøring, juletræsfældning (jep, ud til nabogårdene og fælde ét!) og konfekt..lavning(?):D Jeg håber også i har en god December?

translation; I got this red lipstick as an advents present today, i can't believe it's the last advent! This December has gone by so fast! Anyway, i've been busy chrismasshopping, but now my holiday has begun, and i have loooot's of time! Today: Christmas-cleening, fell a tree, and make som candy. I hope you're having a great december too?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.