søndag den 15. november 2009

YESTERDAY//

Photobucket
Photobucket

Nailpolish - urban outfitters, shirt - urban outfitters, turban/hat - Carin wester for Weekday

This is what i bought in Copenhagen with Anna (see what she bought, here) I love the green shirt (i love everything that's green) and after seing Emma (one of my model friends) with grey nailpolish i knew i needed one! I bought the turban really quick and i was'nt really sure of it, but now i am. What do you guys think, and what do you wish for christmas?

7 kommentarer:

  1. Faktisk har jeg valgt den neglelak som en af mine adventsgaver (: Var der mange i butikken?

    - www.blogalahelene.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Love the hat and color of nail polish!

    SvarSlet
  3. jeg elsker den turban og den skjorte !
    købte faktisk også den samme neglelak, bare sidste efterår. Men den turban. MÅ JEG HAVe

    SvarSlet
  4. Helene: jaa der var ret mange, og ja det er ihvertfald et godt bud på en adventsgave!

    Sophie: Jeg tror faktisk det var den sidste turban, jeg fandt den nemlig i en rodebunke, og kunne ikke rigtig se andre, men jeg håber du finder den(:

    SvarSlet
  5. jeg elsker den grå farve den neglelak har. den er helt perfekt.
    kan man ikke få fat i den andre steder end i urban outfitters i kbh? eller er det kun i uo de sælger dem? :(
    århus fx?

    SvarSlet
  6. Hmm, jeg ved det ikke, men mon ikke du kan købe den på internettet? Mærket hedder jo "Sparkle and fade" så man kan jo prøve at søge lidt(:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.