fredag den 20. november 2009

WHAT A DAY//

Photobucket
(Daul)

Wuh, og den er ikke ovre endnu! Sidder ligenu og hører denne her sang, har haft den i hovedet heeele dagen! Arh, tog hjem fra skole idag, da jeg ikke helt havde det så godt. Det har jeg stadig ikke, men jeg er faktisk intiveret til fest, overvejer at smutte hurtigt forbi. Evt. flashe min nye kjole fra Monki i ikke har set!:D Hov, og så var jeg også i genbrugen, hvor jeg selvfølgelig faldt for en masse ting, wanna see?

translation; What a day, and it's not over yet! Right now i'm listening to this song, i loove it! Actually, i went home from school today, i felt sick, and i still do. But i'm invited to this party, i don't know if i'm gonna go, but if i decide to go, i'm gonna wear my new dress from Monki! Also, i went to the thrift store today, and i found some nice things, wanna see?


PS. R.I.P Daul, i did'nt really know her before today, sad.

2 kommentarer:

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.