torsdag den 5. november 2009

WANDERING STAR

Photobucket
(source; The Cobra Snake)

Selvom jeg er ved at være lidt træt af pallietter, glitter og glimmer, elsker jeg alligevel lidt denne her bustier. Den minder mig om en af mine veninder, aftener med Portishead, og mystisk dans. Btw. kender i til noget godt musik jeg burde lytte til?

translation: Although i'm kinda tired of glitter, i love this bustier, it reminds me of nights with a friend of mine, Portishead and dancing. Btw. Can you recommend any music?

3 kommentarer:

  1. Florence & The Machine is my recent obsession! Listen to "Rabbit-Heart." (:

    SvarSlet
  2. Oh god, i love her to! But thaaanks ! (:

    SvarSlet
  3. Jeg giver dig helt ret, lovely bustier! Jeg synes lige, at du skulle lytte til Naive af The Kooks. Elsker din blog. http://fashiondrop.blogspot.com

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.