onsdag den 11. november 2009

SOME/KIND/OF/BLUE

Photobucket
Photobucket
Fandt lige denne her sag - eller faktisk 2, en sort en blå - i mit skab, 2 kjoler jeg fik af min mormor for et stykke tid siden, havde helt glemt dem, indtil nu! Men det er jo dejligt! De er total typisk 80'er cut, og jeg er ikke helt sikker på at jeg vil gå med dem, hvad synes i?

translation: I found this dress - or actually i found two, one in blue and one in black - in my closet. I've got em' from my grandma, and they're totally 80'ties! I'm not sure i'm gonna wear them, what do you think, is it to 80'ties?

6 kommentarer:

  1. vil se billeder af dit værelse!

    SvarSlet
  2. Hvad hvis nu du lægger den op? Så den bliver en minidress. Så synes jeg faktisk den er ret fin med den markerede talje og det løse fit foroven :)

    SvarSlet
  3. hahaha, virkelig billeder af mit værelse?:D

    Joo det tænkte jeg også, sådan at lave nogle læg i siden så den stadig har snittet(: Tak for tippet!

    SvarSlet
  4. Den bør du ikke gå med.
    Du bør i stedet give den til velgørende formål. MIG!

    Den er SUPER fin (:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.