søndag den 29. november 2009

REWIND//

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg får godt nok taget mange billeder lige for tiden, men det er også svært at lade være! Jeg er jo nærmest afhængig af det! Jeg tænkte på at spørge jer om, hvad for en billede-serie eller hvilke af mine af mine billeder i synes er bedst? Jeg har ikke tænkt mig at ændre måden jeg tager billeder på eller noget, ville bare super gerne vide det!

translation; I've been taking a lot of pictures lately, but it's hard not to. I'm addicted to it! :D Anyway, i wanted to ask you guys about which one of my photo-series or just a picture, you like the best? PS. in the left side -on the blog- there are these labels, and the first one called "mine billeder" contains all of my pictures.

Also, 63 readers, amaaazing! Thanks all of you!

1 kommentar:

  1. synes billede nr. 4 her i virkelig flot!!

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.