fredag den 27. november 2009

OUT AND ABOUT//

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Idag tog mig og et par veninder til en by nær vores skole, for at se på gymnasium. Efter dét tog vi selfølgelig et smut ud i byen også! Dog, er de eneste butikker der er noget hver genbrugen, antikken, og så en meeeget dyr butik! Men det er også alt hvad vi behøver! Anyway, vi kiggede på nogle ure, og jeg kan ikke finde ud af hvilket et af de 3 sølvure jeg skal købe, hvad synes i? De er små, og jeg har nu bare tænkt mig at bruge det iblandt en masse sølvarmbånd. Anna og Emma, mine veninder fandt nogle virkelig fine ting, blandt andet et par trenchcoats fra Burberry, og nogle fine skjorter. Jeg fandt også nogle virkelig fine øreringe, som jeg viser senere. Nu vil jeg ligge mig i sofaen og se noget House, og glæde mig til imorgen, der skal jeg nemlig noget fantastastisk!

translation; Me and my friends, Emma and Anna went to a town near our school, did a bit of shopping at the thrift store and antiquity store. Tried on some crazy heels, and some watches. Btw. which one of the silver ones do you like the best? Anna and Emma bought 2 trenchcoats from Burberry, at the thrift store, and i bought a pair of earrings, that i'll show you later.

9 kommentarer:

  1. Uret til venstre er vildt fint!

    SvarSlet
  2. uuh det ser ud til at være en fin genbrugs butik, hvor ligger den? :)

    SvarSlet
  3. I love the watch in the middle!

    SvarSlet
  4. Jeg kan bedst lide enten det helt til højre, eller det helt til venstre :)

    SvarSlet
  5. I like the middle watch too! it has an interesting strap

    SvarSlet
  6. raww, ligner en swell genbrug i har fundet jer der, hvor kan man evt. finde den??

    SvarSlet
  7. Hahaha, ja det skal lige siges at skoene ikke er fra genbrugen:D

    Men den ligger i Køge, Sudan genbrug hedder den(:

    SvarSlet
  8. Den ser overdrevet nice ud! Er den også billig? :)

    SvarSlet
  9. Hmm, jooo som en normal genbrug ville jeg sige?:D

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.