torsdag den 12. november 2009

MY//SPACE

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg fik en anmodning om at vise nogle billeder af mit værelse, so here you go! Det er nok nærmere snapshots, da der er aaalt for rodet til at vise selve værelset!:D Jeg glæder mig, imorgen skal jeg tage billeder (jeg har desuden også nogle klar til bloggen) og lørdag skal jeg ud og shoppe! Hvad med jer?

translation: Someone asked me to put some pictures of my room on the blog, so i did! I'm so happy, tomorrow i'm gonna take some pictures and saturday i'm going shopping, what about you guys?

4 kommentarer:

  1. Hvor er det flot! Du kan få lov at dekorere mit værelse, når jeg bliver rig :D
    Jeg glæder mig også til weekenden; fest og ballade med min klasse fredag, veninde og måske fest lørdag og kærestetid søndag.

    - www.blogalahelene.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Love the chandelier! Looks lovely.

    SvarSlet
  3. elsker alle billederne i fine rammer!
    kunne være fedt hvis du slog et smut forbi min blog også (:

    http://sssssupernova.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Helene; ja du siger bare til, hahaha!:D

    Mona; det vil jeg da lige gøre så!(:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.