søndag den 22. november 2009

GO GET YOUR GUNS//

Photobucket Photobucket

Mine 2 jakker fra genbrugen, sorry for "udklippet". Jeg købte også en kjole/skjorte, men den må i se en anden gang. Aaanyway, er vildt glad for dem, og så kostede de kun 45 kr! Den på det sort/hvide billede er mørkegrå, og i en slags rå filt, ja jeg ved ikke helt hvad man kalder det?
Sidder ligenu og hører denne her sang , og prøver at vække lidt liv i mig! :D
Anyway, hvad synes i?

translation; My 2 new jackets from the thrift shop, i also bought a dress, you'll see that another time. Anyway, i really love em', what do you think of them?
Right now i'm listening to this song, trying to keep me awake.

1 kommentar:

  1. De er da skønne! (:

    - www.blogalahelene.blogspot.com

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.