torsdag den 8. oktober 2009

NEXTWEEK

Hele næste uge skal jeg arbejde hele ugen, fra klokken 10-18, puuuuh. Men lønnen, uhh lønnen!:D Jeg skal stå i en pandekagebod så vidt jeg husker, og det er måske ikke så slemt endda. Anyway, der skal jeg stå iført middelalder tøj - det er et middelalderarrangement, på tøjhusmuseet. Vil derfor sige at jeg nok desværre ikke får blogget, jeg har dog forud lavet et par indlæg med nogle af mine billeder, så her ikke bliver alt for stille!

Translation: Next week i'm gonna work all week. I am going to sell pancakes, wearing medieval clothes. - It's a medieval-"thing". Because of that, it's gonna be a bit quiet on the blog, but i've planned a couple of updates, with some of my pictures and stuff.


Btw. i bought this dress in H&M last week + a sweater in Gina Tricot, both really beautiful!
Take care(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.