tirsdag den 6. oktober 2009

My New Wedges!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Mine nye wedges, som jeg dog synes mangler noget. De startede ud som sort-grå, så malede jeg dem sorte, og nu overvejer jeg at få lavet en plateau (derfor det underlige sidste billede - gik photoshop-amok), hvad synes i? og hvis plateau, så hvilken farve?

Translation;
My new wedges, i think they are missing something? They started out balck/grey, then i painted them black, and now i'm thinking about doing plateau, what do you guys think? And which color should the plateau be?

7 kommentarer:

  1. .. jeg synes helt klart du skal få lavet plateau!:) det ser super cool ud. - jeg er lidt i tvivl om farven.

    SvarSlet
  2. Ja det er lige dét, den hvide plateau minder måske for meget om en dårlig acne atacoma?

    SvarSlet
  3. I would love to see the plateau being something fluo, like hot pink.
    (:
    But anyway, they're gorgeous!

    SvarSlet
  4. Jaaa, det er den "hvide" egentlig også på det nederste billed, tænker bare... det er måske et ret vildt job for skomageren?;D

    SvarSlet
  5. hvor har du købt dem!!:)

    SvarSlet
  6. Jeg købte dem i en butik der "Dope" (:

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.