torsdag den 22. oktober 2009

I've been interviewed!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Oh yes, så føler man sig bare mega beæret, jeg er nemlig blevet interviewet af pigerne fra Fashion Of Teens! Jeg synes det var nogle super fine spørgsmål, meget profesionelle! Og det gik op for mig hvor meget den her blog egentlig er vokset! Fra min allerførste læser som var Katrine fra ByKatrine (som jeg har fulgt lige siden!) til mine nu 44 læsere! Jeg er så glad for hver og én, jeg mener det virkelig! Jeg elsker når i kommenterer og skriver! Årh, det gør mig så glad altså, TAK!

Tranlation: Oh yes, i've been interviewed by the girls from Fashion Of Teens! The questions were very professional, and really good! And then was when i realised, how much this blog has grown! From my very first reader Katrine from ByKatrine (i've followed her blog since!) to my 44 readers! I love every one of you, and i love when you comment! You make me so happy, Thank you!

See the interview here!

6 kommentarer:

  1. Hej søde Claudia! Fedt interview! Vil virkelig gerne have at dig, og din blog vokser - hvad tænker du til et interview på min blog? Ida

    SvarSlet
  2. These photos are all so lovely, and congrats on being interviewed :)

    SvarSlet
  3. hvilket redigeringsprogram bruger du til dine flotte billeder? :)

    SvarSlet
  4. Ida; jo det lyder da spøndende, skal jeg bare skrive til din mail?(:

    Claire; Thank you so much!(:

    Anonym; det er faktisk kun det billede der er hvidt, men pigen med maling på at jeg har redigeret sådan rigtig, og det har jeg gjort med photoshop(: de andre er bare redigeret med windows program, altså det der kommer frem når du åbner et billede(:

    SvarSlet
  5. Hej Claudia!
    Jeg har tildelt dig den lille blog award (;
    /Katrine

    SvarSlet
  6. The third one from the top is fantastic!

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.