mandag den 5. oktober 2009

Finally!

Endelig er jeg tilbage - eller det var jeg faktisk i fredags, men mit internet har været nede pga. vandskade. Nå, jeg skrev at jeg ville skrive lidt om min praktik på The Lab, så det gør jeg!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Det var lige som man kunne forestille sig, med makeup-artister, stylister og modeller over det hele (I looove) Det er forresten Agnete Hegelund på sidste billede. Jeg assisterede Honer Akrawi til 2 shoots for Eurowoman, og så asssisterede jeg en anden fotograf - hvis navn jeg desværre ikke husker - til en reklameskydning for Lindberg, hvor Maria Gregersen var model, og Sassie Baré var stylist.
Alt i alt var det en super praktik(:

Translation; Sorry for the late update, but my internet has'nt been working because of a water damage. Anyway, i promised to write a bit about my internship on The Lab! It was just like i imagened, stylists, models, and makeupartists everywhere, i just loved it. I was assisting Honer Akrawi, while he did a shoot for Eurowoman (a danish fashion magazine) And the model was Agnete Hegelund. And the next day i assisted another photographer, while doing a commercial shoot for Lindberg, featuring Maria Gregersen, and Sassie Baré as stylist.
So yes, it was a good week!(:

1 kommentar:

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.