lørdag den 17. oktober 2009

Burberry VS. H&M

PhotobucketPhotobucket
Photobucket Photobucket
Jeg har lige købt mig denne her nederdel i H&M, og jeg synes det er ret tydeligt hvad H&M er inspireret af, nemlig Burberry Prorsums forårskollektion 2010. Nederdelen er i sig selv super lækker og ret Acne/Cos agtig med sit enkle snit. Anyway, jeg elsker den lidt. En anden ting jeg kan fortælle er, at modellen i det næste Eurowoman har denne her nederdel på i lys blå (som H&M også har i butikkerne) i en af fotoserierne (det så jeg i min praktik på The Lab).

translation: I just bought this skirt in H&M, and i think it's pretty obvious who H&M are inspired by, it's offcourse Burberry Prorsums fall collection 2010. Anyway, i love it, and it's a bit Acne/Cos in the design. Also, in the next Eurowoman (danish fashion magazine) one of the models is wearing this, i know that because of my internship on The Lab (a rental photostudio).

Take care(:

1 kommentar:

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.