fredag den 23. oktober 2009

Blog Award!

Photobucket
Oh my fra den ene dag til den anden er jeg pludselig blevet tagget af Katrine fra Bykatrine i Blog Award - how crazy is that?:D Jeg er super beæret, især pga. at Katrine gav denne her grund; "- fordi hun tager de smukkeste billeder! Virkelig. Nej altså hun er virkelig sej efter min mening! (; Hun forbløffer mig altid og mange af hendes billeder får mig også til at smile! (;" Oh yes, så sidder man her en fredag aften, ret så træt og kedelig, og så triller sådan en lille besked ud, og pludselig er jeg super frisk! Tak Katrine!


Regler;
-You have to put in a song that makes you happy.
-You can tag as many people as you like, there is no limit.
- Say at least one thing about each blog you tag, that will make them smile, something nice about their blog that makes you smile when you read it! :o)


So i will!

Jeg eeelsker naiviteten og glæden der er i den her sang, elsker energien!

Jeg giver awarden videre til pigerne fra "Why We Fly" - Pigerne har den fineste stil, virkelig! Og de formår at få mig til at smile ved deres skrivemåde, humor, og dét at de er præcis ligesom alle os andre, på den fede måde! De er ultraseje!

Translation; Iv'e been "tagged" with the BlogAward by Katrine, and i've decided to pass it on to the girls behind "Why We Fly"

4 kommentarer:

  1. Tillykke, det har du helt sikkert fortjent, dine billeder er fantastiske! :)
    http://fashiondrop.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej, ville bare lige sige TUSIND tak for awarden! Virkelig, det er bare så fedt. Og din blog, den er endnu sejere!
    Så ville jeg også lige spørge om, hvordan man sætter en Youtube video ind på blogspot? Altså nu ved jeg jo ikke hvilken slags computer du arbejder med, men jeg sidder med en Mac...
    Håber i hvert fald at du kan hjælpe mig;)
    Og igen, tusind tak!

    SvarSlet
  3. Emilie; Tusind tak!(:

    Ida Marie; Det var da så lidt, den er fuldt fortjent, og tak!(:

    Jo ude i højre side på videon, altså der hvor der står hvem der har lavet den ect. er der neden under en kode, eller 2 faktisk, nemlig "URL" og "Embed" du skal kopierer "embed" og sætte det ind på dit post, du skriver bare hvis det ikke fungerer(:

    /claudia

    SvarSlet
  4. Åh tusind tak;) I'll give it a try...

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.