søndag den 27. september 2009

My Internship!

Jeg skal ikke i skole imorgen, jeg skal nemlig i praktik! Jeg glæder mig sindssygt meget, det er nemlig på "The Lab" - et fotostudio i København. Derfor bliver det småt med opdateringerne, men jeg har dog planlagt én opdatering med nogle billeder her i løbet af ugen. Jeg er ked af at der kommer til at være så stille på bloggen, men jeg lover at jeg kommer stærkt tilbage og skriver om ugen! (hvis i altså gider at høre det?:p) Anyway, sikke mange læsere der lige kom over en dag, det er jo fantastisk!

I'm not going to school tomorrow, because i have an internship! I'm so looking forward to it, cause' it's on "The Lab" - a rental photostudio in Copenhagen. Because of that there won't be as many opdates, but i've planned one, with some of my pictures. Anyway, i promise to do a lot of updates as soon as i come home, maybe tell you about my internship? Btw. i woke up and checked my blog, and saw that i have 7 more readers, that so fantastic! Thanks! As you can see i have decided to write a bit in english, sorry for my spelling mistakes ect.!(:



This is fantastic!

3 kommentarer:

  1. The lab? Wow hvor spændende!
    Det må du skrive mere om :)
    Glæder mig til at følge din blog, er nu en fast læser :-) :-)

    Kig forbi min, hvis du lyster.

    SvarSlet
  2. Ja jeg glæder mig også!

    Lyder godt, din blog er også helt fantastisk!(:

    /Claudia

    SvarSlet
  3. Jeg skal faktisk også derhen imorgen har jeg lige fundet ud af! haha! så ses vi jo nok :D :D :D :D

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I just turned 18, and I love to take photographs.